Epson Stylus DX4800

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Stylus DX4800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Audrey 13-05-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4800

miskoop! heb de stylus nog geen jaar en heb al meer als 3 keer een multipack cartridge moeten aanschaffen.
Printer zuigt al het kleur op, ook al gebruik je alleen de zwarte inkt.

Papier meerdere malen blijven steken - nu is de printer op en kan ik volgens de helpdesk een nieuwe aanschaffen.

Scannen doet het wel goed, maar dat is dan ook alles.

bart 24-01-2008
Geschreven voor: Epson Stylus DX4800

Ik vind het een goede printer, goede kwaliteit (zowel tekst als plaatjes en foto's). Ook de scanfunctie en het bijbehorende programma zijn echt perfect, zonder veel instellen makkelijk scannen. Tot slot is het stuurprogramma heel goed, want het laat heel precies zien hoeveel inkt er over is en laat zien hoever de printer is. Wat mij wel opvalt is dat deze printer ook geschikt is (zowel als scanner als voor printer) voor Ubuntu, maar die niet vermeld is bij besturingssystemen. Ik weet dit uit eigen ervaring.
Kort samengevat heb ik het nooit een miskoop gevonden, zeker niet als je bedenkt dat inktcardridges opwinkel voor 20 euro te krijgen zijn, en dan heb je vier van de vier cardridges.

meeskees 18-02-2007
Geschreven voor: Epson Stylus DX4800

Ik heb de printer nu een maand of twee in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Stil, zuinig, snel en van alle gemakken voorzien. Via internet heb je voor weinig vier nieuwe patronen.

flo97 27-12-2006

De DX4800 is een goede en rustige printer, die makkelijk te installeren is
(door mij als amateur) maar volg installatie instructie's goed op.
Na diverse HP printers, gegaan voor de voordelige inktpatronen, en deze printer
was in de aanbieding.
Alles is makkelijk in te stellen en geeft mooie resultaten ook foto's !